سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی اپلیکیشن ios با چیستا

طراحی اپلیکیشن ios - روند عمومی توسعه اپلیکیشن

توسعه اپلیکیشن چیزی بیشتر از طراحی اپلیکیشن ios و فرستادن آن به اپ استور است. این پروسه نیازمند برنامه ریزی دقیق، مهارت تحقیقات و بیشتر از همه تمرکز کامل است. برای اطمینان از موفقیت اپلیکیشن نهایی، شرکت های توسعه دهنده موبایلی باید یک سری مراحل در این روند را طی کنند.

به طور معمول در روند طراحی اپلیکیشن ios 5 مرحله اصلی وجود دارد:

فاز برنامه ریزی – قبل از انتشار اپلیکیشن ، مهم است که تمرکز و دقت بالایی به خرج داد: این اپلیکیشن چه چالش هایی را حل می کند؟ بازار هدف این اپلیکیشن ios چه کسانی هستند؟ چه قابلیت هایی در اپلیکیشن نیاز است؟  و… . بعلاوه ، انجام تحقیقات بازار مناسب و خوب برای اطمینان از قابل رقابت بودن اپلیکیشن در بازار رقابتی آن بسیار ضروری است. فاز برنامه ریزی دربرگیرنده چیدمان و تحلیل موارد مورد نیاز در فاز های بعدی پروژه نیز می شود.

فاز طراحی – در این فاز ، تیم طراحی چیستا همراه با طراحی رابط کاربری و طراحی بصری اپلیکیشن – که شامل ظاهر، حس و روند استفاده می شود – وارد عمل می شود.طرح های کامل شده بعد از این فاز برای توسعه اپلیکیشن در اختیار برنامه نویسان قرار می گیرد.

فاز توسعه – این فاز شامل ساخت و توسعه یک اپلیکیشن موبایلی کامل با استفاده از طراحی های انجام شده و خط مشی آنهاست.

فاز تست – بعد از پایان توسعه و طراحی اپلیکیشن ، آزمایش کامل اپلیکیشن الزامی است. مهندسان کنترل کیفیت باید از کارکرد بی نقص و عدم وجود باگ در سیستم اپلیکیشن اطمینان حاصل کنند.

فاز انتشار اپ تعمیر و نگهداری – وقتی اپلیکیشن منتشر شده و توسط مشتری بررسی و نظردهی شده، زمان انتشار آن در بازار فرا رسیده است. با این حال، این مراحل توسعه اپلیکیشن را متوقف نمی کند. از آنجایی که همه اپلیکیشن ها نیازمند تعمیر و نگهداری و بروزرسانی مداوم بریا هماهنگی هر چه بیشتر با نیازهای به روز کاربران هستند، این مرحله را می توان آغاز یک روند توسعه دیگر نامید.

منبع : https://chistatech.com/طراحی-اپلیکیشن-ios/