سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی اپلیکیشن رستوران با چیستا

راهنمای طراحی اپلیکیشن رستوران

بسیاذی از رستوران های کوچک به دنبال طراحی اپلیکیشن رستورانی خود هستند تا ارتباط و درگیری بیشتری با مخاطبان و مشتریان خود داشته باشند، اما از نظر توسعه و قابلیت های یک اپلیکیشن چه گزینه هایی روی میز دارند؟ این مطلب قصد دارد پیشنهادات و مثال هایی برای کسانی قصد طراحی اپلیکیشن رستوران دارند ارائه کند…

پیشرفت های تکنولوژی در حال توانمندسازی مدیران برای ایجاد تجربه ارتباط بیشتر با مشتریان که در عین حال ساده و راحت نیز باشند است. بخش های زیادی از کسب و کارها در حال ایجاد اپلیکیشن برای بهبود ارتباط با مشتریان خود هستند و اپلیکیشن رستوران از این قاعده مستثنی نیست.

رستوران ها با هر اندازه ای، در حال توسعه اپلیکیشن رستوران خود هستند که به وسیله آن مشتریان می توانند میز رزرو کنند، سفارش بدهند و یا جزییات دلخواه خود از رزرو و سفارش را تغییر دهند. یک نظرسنجی نشان می دهد که مشتریان از اپلیکیشن رستوران برای دیدن منو(55%) ، دیدن تخفیف ها(38.2%) ، سفارش آنلاین غذا(30%) و رزرو میز(23.8%) استفاده می کنند.

نظرسیجی دیگری نیز نشان دهنده استفاده نیمی از دارندگان موبایل های هوشمند از اپلیکیشن های رستورانی که برنامه های وفاداری مشتری ارائه می کنند استفاده می کنند.

5 دلیل اصلی برای طراحی اپلیکیشن رستوران عبارتند از:

 
  1. مشتریان به خاطر راحتی در ایجاد سفارش بیشتر سفارش می دهند. آن ها با فشار چند دکمه روی گوشی خود با اپلیکیشن رستوران سفارش خودرا ثبت می کنند.
  2. شما می توانید به تعداد بیشتری مشتری در یک زمان رسیدگی کنید.
  3. امکان بازاریابی و ایجاد آفر ها و تخفیفات و در نتیجه آگاهی بیشتر از برند شما برای مشتریانی که به شما اعتماد دارند و برای سرویس شما پول پرداخت می کنند.
  4. طراحی اپلیکیشن رستوران که به خوبی طراحی شده باشد و نرم و روان کارکند باعث آمدن مشتریان بیشتر به رستورانتان خواهد شد.
  5. طراحی اپلیکیشن رستوران به شما در ایجاد یک پایگاه مشتریان کمک می کند. همچنین می توانید آمار های مربوط به آن هارا مطالعه و تحلیل کنید و اولویت گذاری های کسب و کارتان را بهتر انتخاب کنید.
 
 

عملکرد اپلیکیشن رستوران باید برای کاربر درگیر کننده و تعهدآور باشد

 

اپلیکیشن رستوران شما دائما در حال ایجاد آفرهای جدید برای ارتباط با مشتریان شماست. اگر طراحی اپلیکیشن رستوران شما به درستی انجام شده باشد یک الگوی چرخشی ایجاد خواهد کرد – با ارئه تجربه کاربری بی نقص بی دردسر باعث بازگشت کاربر و سفارش دوباره خواهد شد. همچنین یک اپلیکیشن مناسب ، باعص رضایت مشتری خواهد شد به طوری با کمال میل نظرات خود را ابراز کند و شما را پیشنهاد و توصیه نیز خواهد کرد.