سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی اپلیکیشن اندروید با چیستا

طراحی اپلیکیشن اندروید

به عنوان کسی که در مسیر یادگیری طراحی اپلیکیشن اندروید قدم برمیدارد، نکاتی هست که با استفاده از آن ها می توان رسیدن به این راه را اسان تر کرد.

تفاوتی ندارد که تصمیم به کار بر روی پروژه شخصی داشته باشید یا استخدام در یک شرکت طراحی اپلیکیشن همیشه جنبه هایی از کار وجود دارند که دانستن و تسلط بر آن ها می تواند از شما برنامه نویس بهتری برای طراحی اپلیکیشن اندروید بسازد.

 

برای سفارش طراحی اپلیکیشن اندروید به این لینک مراجعه کنید : https://chistatech.com/طراحی-اپلیکیشن-اندروید/

 

طراحی اپلیکیشن اندروید

 

 

از آخرین ترندها باخبر باشید


.اهمیت این موضوع در دانستن توقعات و خواسته های کاربر از اپلیکیشن جزو ملزومات مهم در طراحی اپلیکیشن اندروید است

با پیشرفت  تکنولوژی باید تمام گزینه های جدید ایجاد شده در طراحی اپلیکیشن اندروید را در نظر داشته باشید و در صورت نیاز از آن ها استفاده کنید

 

از طراحی بصری غافل نشوید


اپلیکیشن شما در اولین برخورد در پلی استور گوگل باید تاثیرگذار باشد. بیش از 2 میلیارد اپلیکیشن در پلی استور گوگل وجود دارند. اگر به دنبال هرچه بیشتر دیده شدن اپلیکیشن اندروید خود هستید تلاش مضاعف در جهت بهبود طراحی اپلیکیشن اندروید باشید.

اما نگران نباشید، گوگل شما را با خط مشی های طراحی اپلیکیشن اندروید راهنمایی خواهد کرد.

 

طراحی اپلیکیشن اندروید

 

حضور در اجتماعات طراحی اپلیکیشن اندروید


هر سوال و نقطه شک که در ذهن شما درباره طراحی اپلیکیشن اندروید پیش می آید، قصعا کسی آن را قبلا حل کرده و یا پاسخی برای ان وجود دارد. اجتماعات برنامه نویسان برای طراحی اپلیکیشن اندروید می تواند امکانی عالی برای به اشتراک گذاری علایق و تجربیات مشترک بین شما و سایر طراحان اپلیکیشن اندروید باشد.امکان پیدا کردن موقعیت های شغلی برای طراحی اپلیکیشن اندروید و یا یافتن شریکی برای اجرای پروژه های شخصی تان نیز محتمل است.

حرف کاربران را بشنوید


این بهترین کار برای جذب اعتماد و وفاداری کاربران است که حتی باعث گسترش پایگاه مشتریان شما نیز خواهد شد. هربار که به صحبت های آنان گوش می دهید این فرصت را می یابید تا با ایجاد بهبود در طراحی اپلیکیشن اندروید ساخته خودتان و ارائه پیشنهاد جدید به مشتری برای بهتر شدن محصول را دارید. به یاد داشته باشید، مشتریان و کاربران همیشه از شنیده شدن خشنود می شوند.

 

برای سفارشطراحی سایت و اپلیکیشن به سایت چیستا مراجعه کنید.